Рекламација и повраћај

scroll
Рекламација и повраћај

Рекламације

Уколико желите да изјавите рекламацију у вези са било којим производом који сте купили путем нашег сајта, а у вези са погрешно обрачунатом ценом или неким другим недостатком, можете то урадити на следеће начине:

1. Слањем рекламације на електронску адресу гога.схоп@наутица.рс;

2. Путем броја телефона +381 63 573 653 у периоду 09-17 сваког радног дана (за артикле купљене у онлине продавници);

3. Редовном поштом на адресу – „ГОГА YЦИ ДОО БЕОГРАД”, Саве Ковачевића 4Е / ИИ ред, 11210 Београд – Крњача (са назнаком „За ГОГА ИЦЕ ХОЦКЕY Интернет продавницу“).

 

(Не)саобразност

У складу са Законом о заштити потрошача (у даљем тексту: „Закон”) привредно друштво „ГОГА YЦИ ДОО БЕОГРАД” (у даљем тексту: „Друштво”) одговара за несаобразност робе у периоду од 2 (две) године од датума куповине.

Друштво ће се сматрати одговарним за несаобразност испоручене робе уговору у следећим ситуацијама:

1. Уколико је несаобразност постојала у тренутку преласка ризика на потрошача, без обзира на то да ли је за ту несаобразност знао;

2. Уколико се несаобразност појавила након тренутка преласка ризика на потрошача, али таква несаобразност потиче од узрока који је постојао пре тренутка преласка ризика на потрошача

3. Уколико је несаобразност потрошач могао лако уочити, а уколико је Друштво изјавило да је роба саобразна уговору.

У случају да испоручена роба није саобразна уговору, потрошач који је обавестио Друштво о несаобразности, има право да захтева од Друштва следеће:

• да изврши отклањање несаобразности, без накнаде, оправком или заменом;

• да захтева умањење цене које ће одговарати несаобразности;

• да раскине уговор у погледу тих артикала.

Потрошач има право да изабере на који начин ће Друштво отклонити несаобразности, односно да ли ће исте отклонити оправком или заменом.

У случају да се несаобразност појави у року од шест месеци од тренутка преласка ризика на потрошача, потрошач има право да бира између захтева да се несаобразност отклони заменом, одговарајућим умањењем цене или да изјави да раскида уговор.

Друштво неће одговарати за несаобразност ако је у тренутку закључења уговора потрошачу било познато или му није могло остати непознато да роба није саобразна уговору.

Сматраће се да је роба саобразна уговору у следећим случајевима:

• одговара опису који је дало Друштво;

• има својства потребна за нарочиту употребу за коју је потрошач набавља, а која је била позната Друштву или му је морала бити позната у време закључења уговора;

• има својства потребна за редовну употребу робе исте врсте;

• по квалитету и функционисању одговара ономе што је уобичајено код робе исте врсте и што потрошач може основано да очекује с обзиром на природу робе и јавна обећања о посебним својствима робе дата од стране Друштва, произвођача или њихових представника, нарочито ако је обећање учињено на амбалажи робе

Уз сваку пошиљку као доказ о куповини добићете и документацију која вам служи као доказ да сте извршили куповину, зато је важно да је сачувате све до истека периода од две године колико је продавац одговоран за несаобразност производа, односно све док важи гарантни период у случају да је произвођач производа издао гарантни лист.

Молимо Вас да сачувате оригиналну амбалажу.

Када нам изјавите рекламацију, дужни смо да Вам потврдимо пријем рекламације и саопштимо број под којим је заведена у нашој евиденцији.

Продавац ће у року од једног радног дана потврдити да је рекламација примљена.

У року од 8 дана од дана пријема рекламације, продавац ће писаним или електронским путем обавестити потрошача о одлуци (прихваћена или одбијена примедба потрошача у вези са саобразношћу артикла) у вези са рекламираним артиклом, као и о евентуалном начину решавању рекламације у складу са Законом о заштити потрошача (повраћај новца, одговарајуће умањење цене, замена или поправка артикла).

Посебно наглашавамо да ће се рок од 8 дана рачунати од тренутка када примимо робу на договорену адресу, јер тек по пријему робе можемо да утврдимо да ли постоји недостатак.

Рекламација ће бити решена у року од 15 дана од дана пријема рекламације.

Продавац ће учинити све што је у његовој моћи ради решавања спорне ситуације, а све у циљу отклањања предметних недостатака.

Приликом рекламације се доставља или ставља на увид рачун о куповини те робе, али може и други доказ о куповини и/или плаћању робе.

 

Поврати

Уколико сте се одлучили да вратите производ или желите да замените боју/величину артикла, то можете учинити у року од 14 дана од тренутка пријема пошиљке попуњавањем обрасца који можете преузети овде.

Важно је да знате да сте у том случају дужни да сносите трошкове поврата робе.

Производ који је предмет поврата мора бити у оригиналној амбалажи, те да на истом нема видљивих трагова коришћења, уз сву пратећу документацију која је уз производ достављена.
.
Ваша обавеза је да га вратите у року од 14 дана од датума када сте нам доставили попуњен образац или нас на други начин обавестили да одустајете од куповине.

Одговорни сте за умањену вредност робе која настане као последица руковања робом на начин који није адекватан.

Ми ћемо вам најкасније у року од 14 дана од дана пријема попуњеног обрасца или другог вида обавештења вратити уплаћен износ.

Уплату износа можемо одложити све док не примимо робу коју нам враћате или док нам не пошаљете доказ да сте нам послали назад робу.

Очекивани рок за поврат средстава је у том случају од 3 до 7 радних дана од тренутка пријема производа.

Поврат новчаних средстава зависи од начина плаћања:

• уколико је наруџбина плаћена платном картицом, поврат новца ће се извршити рефундацијом средстава на картицу;

• уколико је наруџбина плаћена на било који други начин (поузеће, е-банкинг, уплатница) новчана средства ће бити уплаћена искључиво на текући рачун купца, па је неопходно да нам доставите број текућег рачуна е-маилом како бисмо несметано извршили поврат средстава

 

Обавештење о праву на решавање потрошачког спора вансудским путем

Обавештавају се потрошачи о праву на решавање потрошачког спора вансудским путем који се покреће подношењем предлога за покретање вансудског решавања потрошачког спора телу са листе коју Министарство надлежно за послове заштите потрошача сачињава и јавно објављује.

Поступак пред телом може да покрене потрошач само уколико је претходно изјавио рекламацију или приговор трговцу, а предлог може да се поднесе тек након пријема одговора на изјављену рекламацију.

Трговац је по закону обавезан да учествује у поступку вансудског решавања потрошачких спорова, које по закону може да траје најдуже 90 дана од дана подношења предлога. Изузетно, када је предмет спора сложен, рок од 90 дана се може продужити за највише још 90 дана, о чему тело задужено за решавање вансудских потрошачких спорова без одлагања обавештава потрошача и трговца.

Потрошач може одустати од даљег учешћа у вансудском решавању потрошачког спора до окончања поступка.